Seyahat Acentası izmir, Seyahat izmir, Tatil izmir
Yazı Boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Günde 8 porsiyon meyve yiyin
23 Ocak 2011, 14:25
Daha önce yapılan araştırmalarda günde beş porsiyon meyve ve sebze yemek öneriliyordu.
Burçlar, bugün ki burç yorumunuz için tıklayınız.
Daha önce yapılan araştırmalarda günde beş porsiyon meyve ve sebze yemek öneriliyordu. Ancak sekiz ülkede 45-80 yaş arasında 300 bin kişinin üzerinde yapılan yeni araştırmaya göre porsiyon sayısını sekize ve üstüne çıkarmak hastalıklardan korumada daha etkili oluyor.


Oxford araştırması


Sekiz ya da daha fazla porsiyon meyve-sebze yiyen kişilerin kalp krizinden ölme olasılıkları, günde sadece üç öğün yiyenlerden yüzde 22 daha az. Oxford Üniversitesi araştırmacısı Dr. Francesca Crowe, bol meyve ve sebze tüketen kişilerin iskemik kalp hastalığına yakalanma olasılıklarının daha az olduğuna dikkat çekti. Araştırma European Heart Journal dergisinde yayınlandı.


Haber Ekspres

Bu Haber Facebook'ta Paylaş
Yorum Ekle
Arkadaşına Gönder
Yazdır
HABER YORUMLARI
HAVA DURUMU
HABER ARA
Belkahveden köye giriş istiyoruz
04 Mayıs 2012
GÜNLÜK BURÇLAR
» RSS

Sitemizdeki haber,fotoğraf ve videoların her hakkı saklıdır.Kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Copyright © İzmir Gündem    Altyapı : Mydesign

Pasta Tarifleri, Resimli Pasta Tarifleri

Borsa Gündem, Borsa Haberleri, Borsa

Burçlar

Tarot Falı